Varsti müüakse nutitelefone rohkem kui laua- ja sülearvuteid

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nutitelefon.
Nutitelefon. Foto: Nokia

EMT interaktiivsekommunikatsiooni juhi Lauri Toomsalu sõnul müüakse 2012. aastal maailmas nutitelefone rohkem kui laua- ja sülearvuteid.

Viimasel ajal on enamik elektroonikaettevõtetest tulnud välja oma nutitelefonidega, mis aitab kaasa ka erinevate widgetite ja appletite ning mobiilidele suunatud bannerite arendamisele mobiili/WAP-portaalides.

«Juba on näha, et nendesse reklaami müük, juhul kui applet ise ei ole juba reklaam, on saamas uueks tööstusharuks ja nii Google kui Apple on valmistunud siia ärisse sisenema,» rääkis Toomsalu Best Marketingile.
Bannerid WAP-portaalides seonduvad juba ka konkreetse müügiga ehk teisisõnu – ettevõtted saavad osta oma mobiilile suunatud banneri jaoks kohta WAP-portaalidesse.

WAP-i bannerite puhul on Toomsalu sõnul klikitavus oluliselt suurem, kuna korraga kuvatav pilt on kitsam/väiksem ning oht, et see märkamata jääb, on üsna minimaalne.

«Ühtlasi tundub vilkuv banner WAP-portaalis ka ahvatlev. Muidugi peab banner olema loodud keskkonna iseloomu arvestades ning tähtis on sellel olev sõnum.»

Appletite turul on põhiline tegija täna veel iPhone ligi 200 000 rakendusega, aga lühikese ajaga on Android platvorm saanud oma 50 000 rakendusega samuti tugevaks tegijaks.

«See vahe väheneb veelgi, mis omakorda on tarbija valikute rohkuse seisukohalt turule hea,» arvas Toomsalu.

Tema sõnul müüakse ennustuste järgi maailmas aastal 2012 esimest korda nutitelefone enam kui laua- ja sülearvuteid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles