Reklaamiagentuurid pangu rohkem rõhku lisaväärtustele

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment Kellogg Company veebilehelt.
Fragment Kellogg Company veebilehelt. Foto: Tarbija24

Suurbritannia Kellogg’i turundusdirektor Kevin Brennani sõnul peavad agentuurid lisaväärtustele rohkem rõhku panema, kui tahavad digitaalse ajastuga kaasas käia.

Hommikusöögihelveste tootja tungis hiljuti tugevamalt erinevatesse uue meedia kanalitesse, näiteks sai uue toote Krave kampaania keskmeks kampaania lansseerimine sotsiaalmeedias, kirjutas Warc.

«Digitaalmeedia on FMCG tootemarkidele tõeliselt väljakutsuv valdkond. Sel puudub televisioonile sarnane hõbekuul, mis ekraani vallutades aitas luua palju tugevaid brände,» tõdes Brennan.

Mehe sõnul pole isegi kindel, kas tarbijad tegelikult eelistavad näha erinevaid kaubamärke nendes keskkondades.

Üks peamisi takistusi, mis võib digitaalmeedia ja klassikalise meedia puhul tekkida, on Brennani nägemuse kohaselt see, et tava- ja digipoed ei ole seni suutnud leida viisi, kuidas ühiselt tegusteda.

«Kuigi on väga tore omada vidinaid ja reklaame Facebookis, ei muuda see Kellogg’i tugevamaks ettevõtteks. Selleks on vaja integreeritud lahendust,» lausus Brennan.

Tema sõnul ongi põhiline see, kuidas saaks põhiväärtusele midagi juurde lisada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles