Google´i kvartalitulemused kannatasid mobiilireklaamide pealetungi tõttu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Google´i logo.
Google´i logo. Foto: Reuters / Scanpix

Kuigi Google´i käive kasvas esimeses kvartalis mullusega võrreldes 19 protsenti 15,42 miljardi dollarini, jäi see analüütikute prognoosidele siiski alla.

Põhjusena nähakse personaalarvutites kuvatavate reklaamidega võrreldes vähem sisse toovate mobiilireklaamide üha suurenevat osa Google´i reklaamimüügist, kirjutab Mobile World.

Ettevõtte esimese kolme kuu kasum kasvas eelmise aasta 3,35 miljardilt dollarilt 3,45 miljardi dollarini.

Kuigi Google´i reklaamimüük kasvas aastaga 26 protsenti, langes reklaamide keskmine hind sama ajaga 9 senti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles