Venemaa üks suurimaid kosmeetikatööstusi rajab Eestisse tehase

Andres Reimer
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Natura Siberica omanik Andrei Trubnikov paistab silma erakordse loodusearmastusega, mille kinnituseks on alati tema kaelas rippuv konnakuju. Kolleegide kinnitusel sai ta konna kingituseks ühelt töökaaslaselt ning nüüd on see kujunenud kosmeetikaärimehe amuletiks.
Natura Siberica omanik Andrei Trubnikov paistab silma erakordse loodusearmastusega, mille kinnituseks on alati tema kaelas rippuv konnakuju. Kolleegide kinnitusel sai ta konna kingituseks ühelt töökaaslaselt ning nüüd on see kujunenud kosmeetikaärimehe amuletiks. Foto: NATURA SIBERICA

Natura Siberica avab oktoobris Mustamäel endises Coca-Cola tehases vabriku Saaremaa taimedest looduskosmeetika tegemiseks.

Coca-Cola tehasehoonet haldava osaühingu Exmet töömehed tühjendavad praegu hiiglaslikke saale vanadest tootmisliinidest, et Natura Siberica kosmeetikatööstus saaks juba mai alguses hakata paigaldama Itaaliast ostetavat sisseseadet.

«Esimesed tooted kavatseme Eesti ja välismaa turgudele saata tänavu oktoobris,» ütles ettevõtte omanik Andrei Trubnikov Postimehele. «Eestis tootes saame oma Euroopasse müüdava kosmeetika hinda alandada viiendiku võrra, mis kindlasti suurendab usaldust meie vastu.»

Trubnikovi Eestis registreeritud osaühing Eurobio Lab investeerib limonaadivabriku 11 000-ruutmeetrisele pinnale rajatavasse tehasesse kuni viis miljonit eurot pankadest laenatavat raha. Tippvõimsusel saja töötajaga ettevõtte aastakäibeks kavandab moskvalane ligi 40 miljonit eurot, mis moodustab kümnendiku tema äri senisest mahust.

Folkloor annab tausta

Samal ajal otsib Trubnikov ökoloogiliselt puhaste ravimtaimede kasvatamiseks maavaldust Saaremaal. Ta soovib leida põldu, mida juba mitu aastat poleks haritud ning mis oleks tänu sellele jäänud puutumata nii väetistest kui ka mürkidest.

«Me õpime praegu tundma Saarema marju ja samblaid, samuti folkloori, et selle abil luua võimas eestimaine kosmeetikatoodete sari,» rääkis Trubnikov. «Eestil on nii Venemaal kui ka mujal maailmas väga hea maine, mistõttu loodame Eesti toodetega edukalt läbi lüüa. Juba praegu oleme loomas Eesti meest valmistatud toodete seeriat. Eesti mesi on maailmas tuntud, seda müüakse isegi Jaapanis.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles