IT spetsialistid: tasuta turundamise aeg Facebookis on möödas

Liina Valdre
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tasuta turundamise aeg Facebookis on möödas.
Tasuta turundamise aeg Facebookis on möödas. Foto: SCANPIX

Facebooki kasutajate arv on pidevalt suurenenud, aga Facebook on järk-järgult vähendanud võimalust oma kasutajatel saada osa postitustest, mille eest pole tasutud, vahendab ERRi uudisteportaal.

«Aasta või rohkem tagasi selgus, et postitused ei saa enam nii palju katvusi kui vanasti. Nad on teinud seda väga kavalalt, nad ei ole seda kinni keeranud kohe, vaid teinud seda järk-järgult. Kui sa nüüd tahad vahelesegamise turundusega saada katvust Facebookis, pead sa maksma selle eest,» ütles Media House arendusjuht Hanno Kindel.

Infotehnoloogia spetsialist ja ajakirjanik Henrik Roonemaa sõnul on veel jäänud sellised kanalid nagu Twitter ja ka otsepostitused e-maili teel on hakanud tagasi tulema.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles