Emor: tööandja maine on tugevas seoses ettevõtte kasumlikkusega

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinki uus kiirelaev Superstar.
Tallinki uus kiirelaev Superstar. Foto: Tallink

TNS Emori juhtekspert Mari-Liis Eensalu selgitas täna Tartus toimuval PARE personalijuhtimise konverentsil, et mainekamate tööandjate Top10 ettevõtet teenivad 10 korda rohkem kasumit kui sama edetabeli viimased 10 ettevõtet (pingereas kohtadel 40–50).

«Tuginedes 10-aastase ajalooga Eesti tööandjate maine uuringu tulemustele ning kõrvutades neid ettevõtete äritulemustega, saan kinnitada, et tööandja mainesse panustamine tasub ära. Nimelt tõendavad leitud seosed, et ettevõtte maine tööandjana on tugevas korrelatsioonis ettevõtte kasumlikkusega. Seejuures on seos tugevam just kasumi, mitte müügituluga,» ütles Emori juhtekspert Mari-Liis Eensalu.

«Loomulikult tekib küsimus, mis on põhjus ja mis on tagajärg. Kas mainekad tööandjad teenivad rohkem kasumit või on kasumlikud ettevõtted just nimelt oma kasumlikkuse tõttu mainekad tööandjad? Kirjeldatud seos toimib kahesuunaliselt, edu toodab edu. Kasumlikud ettevõtted võivad tõepoolest ligi tõmmata rohkem tööotsijaid, ent see annab tööandjale võimaluse valida välja parimad töötajad. Need aga omakorda aitavad ettevõttel paremini saavutada oma ärieesmärke,» lisas ta.

Eelmisel aastal olid mainekaimad tööandjad Tallink, Tallinna Sadam ja Eesti Energia. Käesoleva aasta uuring alles toimub ja tulemused selguvad mai keskpaigaks.

TNS Emor (ärinimi AS Emor) on 1990. aastal loodud teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Alates 2001. aasta algusest kuulub Emor üleilmsesse turundusteabe kontserni TNS. TNS on osa Kantar’ist, mis on maailmas suuruselt teine teabeteenuste kontsern.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles