Palo sõnad vallandasid Estonian Airi klientide seas paanika

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Estonian Airi lennuk.
Estonian Airi lennuk. Foto: Laura Oks / Postimees

Eile ütles uue valitsuse majandus- ja kommunikatsiooniminister Urve Palo, et peab tõenäoliseks Estonian Airi pankrotti. See avaldus vallandas aga Estonian Airi klientide seas paanika.

«Estonian Airi kliendid pöörduvad massiliselt ettevõtte poole ja küsivad piletiraha tagasi,» ütles Estonian Airi nõukogu liige Erki Urva. «Samal ajal toimetab ettevõte täpselt nii, nagu plaanid olid. Restruktureerimisplaan on kinnitatud ja enam-vähem järgitud.»

Urva sõnul on Palo sõnad seda mõistetamatud, et pankroti vältimiseks ehk postiivse otsuse saamiseks Brüsselist ongi vaja seda, et ettevõte näitaks, et restruktureerimisplaani täidetakse. Seda täidetakse aga siis, kui ettevõttel on head majandustulemused ehk on palju reisijaid.

«Lõppude-lõpuks müüvad sellised ettevõtted nagu lennuettevõtted usaldust ja kui ei ole klientide ees usaldust, siis on väga raske seda äri ajada,» ütles Urva.

Urva sõnul kuulis ta Palo avaldust televisioonist ja tema arvates ei olnud need sõnad ka valesti tõlgendatud, vaid suhteliselt otse öeldud.

«Praegu on meie ettevõttel vaja omaniku käest igasugust tuge. Antud juhul on ikkagi minister ettevõtte omaniku esindaja. Ärimaailmas ei tule küll sellist asja ette, kus üks ettevõtte omanik tahaks ise kahjustada oma ettevõtet,» kirjeldas Urva.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles