Ärm: Leedus pudelisse villimine ei tee Sakust Leedu õlut

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saku õlletehas.
Saku õlletehas. Foto: Toomas Huik

Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärmi sõnul eelistavad tarbijad kohalikke kaubamärke, kuid kohalikkus on paljuski hoopis tunnetuse küsimus.

Kadri Ärmi sõnul toetub Saku Õlletehas väga paljuski tarbijauuringutele. «Teeme nii tarbija-, kaubanduse-, kaupmeeste-, kontseptsiooni- , reklaami- kui ka maitseuuringuid. Intuitsiooni on vaja idee sünniks, aga mitte otsuse langetamiseks.»

Best Marketingi küsimusele, kas lokaalsus pole mitte müüt, sest osa Saku õllest villitakse pudelisse Leedus vastas Ärm, et Leedus pudelisse villimine ei tee veel Sakust Leedu õlu, retsept, sisu ja kaubamärk on ikkagi eestimaine.

«Tarbijad eelistavad õllebrändide puhul kohalikke kaubamärke, samas on kohalikkus tõepoolest paljuski tunnetuse küsimus.»

Turundusest konkreetsemalt rääkides arvas Ärm, et valdkonnas on tänu masule mõtlemine muutunud.

«Siinkohal on muust valdkonnast heaks näiteks MinuEMT ühtne turunduskontseptsioon, mis suudab kõnetada kõiki sihtgruppe korraga, mitte ei nõua enam eraldi turunduskontseptsioone äri- ja erakliendile, lastele ja pensionäridele jne.»

Saku turundust ei ole majanduslangus tema sõnul siiski eriti tugevasti mõjutanud.

Eelarve loogika on õlletehasel alati olnud, et seatud eesmärkide täitmiseks on eelarvestatud vajalikud ressursid.

«Meil ei ole olnud ärkamist stiilis «Appi, me oleme kulutanud kolm korda rohkem kui vaja!“. Selge on see, et kvaliteeti ei saa agentuurist olematu rahaga.»
Saku turunduses süveneb Ärmi sõnul jätkuvalt ka agentuuri kui strateegilise partneri roll.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles