Cannes Lionsi Youtube'i võistluse võitsid ameeriklane ja britt

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Youtube.
Youtube. Foto: SCANPIX

Reklaamifestivali 48-tunnise Youtube Cannes Young Lions võistluse võitsid Rachel Wolak USAst ja Andrew Dobbie Suurbritanniast.

Võit annab Wolakile ja Dobbiele võimaluse osaleda 2010 Cannes Young Lions Film võistlusel ühtse meeskonnana.

Võitjad tehti teatavaks 1. juunil. 25-aastane Andrew Dobbie töötab Suurbritannias reklaamiagentuuris JWT Manchester ja 28-aastane Rachel Wolak töötab USAs Colorados Crispin Porter + Bogusky’s.

Youtube'i võistlusel osalejatel tuli teha reklaam WaterAidi tarbeks, mis tegeleb maailma vaesemate kogukondadeni puhta vee toomisega.

Võistlusel osalejatel tuli teha üheminutiline klipp, mis reklaamis WaterAidi «Don’t Let it Drop» kampaaniat.

Reklaamide eesmärgiks oli koguda vaatajate tähelepanu, kes kirjutaksid alla avaldusele, millega nõutakse maailma juhtivate riikide valitsejatelt vee ja hügieeni tagamist kõigile inimestele.

Võistluses osalejatel oli reklaamklipi tegemiseks aega 48 tundi ja kokku osales võistlusel 530 videot ning kahenädalase hääletusperioodi jooksul laekus kokku 75 600 häält.

Žürii, kes lõpuks ka võitjad välja valis, hulka kuulus erinevaid maailma juhtivate reklaamiagentuuride töötajaid. Dobbie ja Wolak võitsid tänu heale tööle ja lõppviimistlusele ning suurele vaatajate häältearvule.

Ühise meeskonnana «Team Youtube» osalevad nad Cannes'i reklaamifestivalil ja ühinevad 39 meeskonnaga, kes kõik osalevad Young Lions Film võistlusel.

Andrew Dobbie võiduvideo ja Rachel Wolaki võiduvideo.

Youtube'i turundusega tegeleva EMEA juht Anna Batesoni sõnul on neil hea meel, et võistlus on juba teist aastat järjest tõmmanud nii suurt tähelepanu.

Žürii liige ja Tribal DDB Amsterdam loovjuht Chris Baylis ütles, et on inspireeriv näha, kuidas vaid 48 tunniga suudetakse luua niivõrd häid klippe. «Palju õnne võitjatele, kelle reklaamidel oli juures omapärane lähenemine, mis lisaks silma jäämisele tekitasid ka kõneainet, kuna olid nii huvitavad.»

WaterAidi veebilehe juht Joe Downie kinnitusel on nemad osalejate fantastilistest ideedest vaimustunud ja üheskoos on võistlusele saadetud sajad filmid tõstnud inimeste teadlikkust probleemi tõsiduse kohta.

Youtube'i võistluse žüriisse kuulusid Chris Baylis TribalDDB Amsterdami loovjuht,

Edmund Choe Greater China - Saatchi & Saatchi loovjuht, Colleen DeCourcy TBWA Worldwide'i juht, Brian Elliott Amsterdam Worldwide’i looja ja juht ja  José Mollá La Comunidad’i kaasasutaja ja juht.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles