Mikroblogivõrgustik Twitter palkas YouTube´i tippjuhi Baljeet Singhi, kes peaks ettevõttel aitama keskkonnas rohkem videoreklaami müüa, kirjutab Wall Street Journal.
Twitter palkas Youtube´i tippjuhi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Singh aitas Google´i Youtube´i üksusel arendada enne videote näitamist kuvatavaid reklaame, mille vaatamise saavad keskkonna kasutajad tahtmise korral vahele jätta. Trueview nime kandev reklaamitoode on reklaamiostjate seas populaarne, kuna nad peavad keskkonnale raha maksma ainult juhul, kui keskkonna kasutaja otsustab reklaami vaadata.
Twitteris peaks Singh aitama luua rohkem videosisu, muumta videote otsimise ja vaatamise kasutajatele lihtsamaks ning müüa rohkem nendega seotud reklaame. Twitteri kõneisiku sõnul võib mikroblogivõrgustik kunagi välja tulla ka Trueview´le sarnase reklaamitootega.