BMW pidi loovutama luksusautode segmendis juhtpositsiooni

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
BMW
BMW Foto: AFP / Scanpix

Käeoleva aasta esimese kahe kuu jooksul tarnis Audi edasimüüjatele rohkem autosid, kui kodumaine konkurent BMW, kirjutab Bloomberg.

Audi müüs jaanuaris ja veebruaris kokku 242 200 sõidukit ehk 383 võrra rohkem, kui samal perioodil suutis seda teha BMW.

Ka aasta tagasi oli kahe tootja vahe üsna väike - üheksa järjestikust aastat luksusautode segmendis juhtpositsiooni hoidnud BMW müüs toona 429 autot rohkem kui Audi.

Käesoleval aastal on Audi lubanud turule tuua 17 uut mudelit.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles