Emor jäi Eesti vaatajauuringu hankest eemale

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ajalehed.
Ajalehed. Foto: Toomas Huik

Eesti vaatajauuringu komitee, kuhu kuuluvad Eesti telekanalite juhid, meediaagentuuride esindajad ja Eesti Meediaorganisatsioonide Liidu (EMOL) juhatuse liikmed, otsustas tänasel koosolekul teise vooru jõudnud Eesti vaatajauuringu pakkujate seast alustada läbirääkimisi Turu-uuringute ASi ja nende Tšehhi partneri Mediaresearchiga.

Valiku peamiseks kriteeriumiks osutus pakkumiste hind, mis oli Turu-uuringute ja Mediaresearchi puhul kõige soodsam. Konkursi komitee on seisukohal, et kõik teise vooru jõudnud pakkumised võimaldaksid Eesti teleturu kõrgekvaliteedilist uurimist.

EMOL kuulutas Eesti vaatajauuringu konkursi välja 8. augustil 2013 eesmärgiga leida pakkuja Eesti teleturu uurimiseks aastatel 2015-2023. Konkursil osalesid AS Elion, GfK, Nielsen ja Turu-uuringute AS koos Mediaresearchiga.

TNS Emori esindaja kinnitusel jätkavad nad seniste teleuuringute tegemist, mistõttu pole nende klientidel põhjust muretseda.

EMOLi missiooniks on meedia reklaamituru valdkonna areng ning selle tagamine uuringukonkursside abil, mille eesmärgiks on avatud ja selge turukeskkonna loomine. EMOLi esimene uuringukonkurss oli Eesti Lugejauuringu läbiviija leidmiseks aastateks 2012-2016.

EMOL ühendab endas meediareklaami turul tegutsevate ettevõtete esindusorganisatsioone Eesti Ringhäälingute Liit (ERL), Eesti Ajalehtede Liit (EALL), Eesti Ajakirjade Liit (EAL) ja Eesti Meediaagentuuride Liit (EMAL).

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles