Rimi hellitab oma teenindajaid iganädalase massaažiga

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi teenindajad.
Rimi teenindajad. Foto: Elmo Riig / Sakala

Rimi Eesti personalijuht Õrne Lainde rääkis konverentsil «100 ideed: unistuste tööandja», mida teeb Rimi selleks, et inimesed tahaksid nende juurde tööle tulla ja ka tööl püsiksid.

Lainde sõnul on ettevõtte eesmärk olla parim tööandja kaubanduses. Ta möönis, et 2700 töötajaga ettevõttes pole just alati lihtne protsesse ja tegevusi muuta ning palju mõjutab ettevõtet ka see, et teenindaja töö ei ole prestiižne.

Lainde rääkis, et ettevõttes korraldatakse korra aastas kõikidele teenindajatele (neid on umbes 1200) konverents ning eelmise konverentsi raames andsid töötajad välja raamatu, kuhu on kogutud Rimi parimad edulood teeninduse valdkonnast. «Need on kirja pandud meie endi töötajate poolt. Seda raamatut loevad nii teised töötajad kui näitame seda ka uutele töötajatele,» rääkis Lainde.

Rimi pakub oma töötajatele ka keeleõpet ehk et tööl on nii eesti, vene ja kui ka inglise keele õpetajad. Igapäevaselt tegeletakse järelkasvu kasvatamisega noore kauplusejuhi programmi raames. Ka peetakse Lainde sõnul terviseedendust ettevõttes hästi oluliseks – näiteks korra nädalas saavad kõik teenindajad tööandja kulul massaažis käia. «Seda võimalust kasutatakse väga usinasti. Teeme seda selleks, et neil oleks jaksu paremini teenindada,» ütles Lainde.

Ta julgustas ettevõtjaid ka rohkem võtma tööle puudega töötajaid. Rimis töötab neid 70 ringis ja nad on Lainde sõnul motiveeritud ja lojaalsed. «Väga väärt töötajad, soovitan,» ütles ta. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles