Kaubamaja kahjum vähenes 9 korda

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Osturalli Tallinna Kaubamajas.
Osturalli Tallinna Kaubamajas. Foto: Liis Treimann

Tallinna Kaubamaja kontsern sai I kvaralis kahjumit 5,9 miljonit krooni, mis on 9 korda vähem kui mullu samal ajal.


Müügitulu vähenes 6 protsenti 1,4 miljardi kroonini. Kontserni püsiklientide arv kasvas 13 protsenti ligi 413 000ni, teatas Tallinna Kaubamaja AS.

«Kaubamaja kontsernil läks esimeses kvartalis praegusi olusid arvestades hästi – kõigis ärisegmentides oleme näidanud turust paremaid müügitulemusi,» ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.

«Kontsern jäi esimeses kvartalis veel väikesesse kahjumisse, kuid usun, et aasta lõpetame kasumiga,» lisas ta.

Kontserni kuuluvate Selveri super- ja hüpermarketite käive kahanes 4 protsenti 1,1 miljardi kroonini. Eesti turul teenisid Selverid 9,9 miljonit krooni kasumit. Selveri Läti tegevuse külmutamisega seotud kulud olid 19,6 miljonit krooni.

Kaubamajade müügitulu kahanes 8 protsenti 254,5 miljoni kroonini. Kaubamajade kahjum oli 11,1 miljonit krooni, vähenedes aastaga 0,3 miljoni võrra. Kaubamajade tulemusele avaldasid mõju renoveerimistööd Tartu Kaubamaja meeste- ja digimaailmas, kus veebruaris avati  uuel pinnal muusikapood.

Kolme I.L.U. kosmeetikakauplust opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti müügitulu oli esimeses kvartalis 6,6 miljonit krooni ning kaupluste käivitamisperioodist mõjutatud kahjum ulatus 1,9 miljonini. I.L.U. keti järgmine kauplus avatakse tänavu sügisel Tallinnas Kristiine keskuses.

Kontserni jalatsikaubanduse käive vähenes 3 protsenti 38,9 miljoni kroonini. Kahjumiks kujunes 9,6 miljonit krooni, mullu I kvartalis oli sama näitaja 21,7 miljonit krooni. I kvartalis avasid seniste Suurtüki kaupluste pindadel uksed uued SHU kauplused Viru keskuses, Järve keskuses ja Lasnamäe Centrumis. II kvartalis avatakse SHU kauplused Saaremaal, Hiiumaal ning Rakveres.

Autokaubanduse müügitulu vähenes 27 protsenti 45,7 miljoni kroonini. Kvartalikahjum oli 0,4 miljonit krooni, vähenedes aastaga 5,5 miljoni võrra.

Kinnisvarade ärisegmendi kontserniväline müügitulu oli 10 miljonit krooni, kahanedes aastaga 11 protsenti tingituna üüritegevuse vähenemisest Lätis. Segmendi kasumiks kujunes 24,9 miljonit krooni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles