Ettevõtted vaatavad tööle kandideerijate profiile sotsiaalmeedias

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suhtlusportaal Facebook.
Suhtlusportaal Facebook. Foto: SCANPIX

37 protsenti IT-sektori ettevõtetest vaatab tööle kandideerijate profiile sotsiaalmeedias.

Uuringu järgi vaatab 37 protsenti IT-sektori ettevõtetest tööle kandideerijate profiile sotsiaalmeedia kanalites nagu Facebook ja LinkedIn, kirjutas Best Marketing.

Uuringu viis läbi üleilmne PR-ettevõtete võrgustik Eurocom Worldwide. Eesti küsitluse korraldas võrgustikku kuuluv kommunikatsiooniettevõte In Nomine kostöös Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liiduga (ITL).

2010. aasta jaanuaris ja veebruaris tehtud uuringus küsitleti 286 IT-ettevõtete tippjuhti üle Euroopa.

«Uuringu tulemus näitab taas kord, et sotsiaalmeedia portaalidesse üles laetud isiklik informatsioon ja fotod võivad mõjutada inimese tööalast karjääri,» kommenteeris kommunikatsiooniettevõtte In Nomine konsultant Heikki Sal-Saller.

Eurocom Worldwide teostatud uuringust selgus veel, et üle kolmandiku IT-firmadest peavad ettevõtte nimel blogi. Eelmise aastaga võrreldes on blogijate osakaal veidi kasvanud, 33 protsendilt 37 protsendini.

Ettevõtted, kes blogi ei pea, leiavad, et ettevõtte nimel blogimine on liiga ajakulukas (39 protsenti) ning 32 protsenti vastanutest ei näe sellel üldse mingit väärtust.

«Ettevõtete juhtkonnad teavad üldiselt hästi, kui oluline on klientidega ning laiema avalikkusega suhtlemine. Sellest aspektist on huvitav, et paljud ettevõtte blogipidamisel väärtust ei näe,» kommenteeris Eurocom Worldwide võrgustiku juhtMads Christensen.

 «Arvame, et põhjus peitub hirmus, et blogimine on äärmiselt ajamahukas.»

56 protsenti blogipidajatest teevad seda parandamaks suhtlust klientidega. 34 protsenti peavad blogi selleks, et näidata oma ala ekspertiisi.

Vaatamata eriarvamustele blogimise suhtes, kavatseb 45 protsenti vastanutest suurendada järgmise 12 kuu jooksul eelarvet sotsiaalmeedia väljunditele.

Veidi enam kui kolmandik ettevõtetest (35 protsenti) omab juba Facebooki lehte ja 23 protsenti on esindatud Youtube'is.

Individuaalselt omab 73 protsenti küsitletutest kontot LinkedIn portaalis ning 19 protsenti Plaxos.

Eurocom Worldwide korraldab igal aastal IT-sektori tippjuhtide hulgas küsitluse, kus selgitatakse välja valdkonna professionaalide arvamused ning hoiakud. Sel aastal osales uuringus 286 vastajat. Uuring viidi läbi internetipõhiselt 2010. aasta jaanuaris ja veebruaris.

Eurocom Worldwide on ülemaailme sõltumatuid erasektori kommunikatsiooniettevõtteid ühendav liit, mis pakub B2B kommunikatsiooniteenuseid eelkõige IT-sektoris. Eurocom Worldwide koondab 25 liikmesettevõtet, kuhu kuulub üle 900 spetsialisti ja konsultandi 60 pealinnas ja ärikeskuses üle maailma.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles