Sotši taliolümpiale panustavate turundajate jaoks, kes valavad suurüritusse sadu miljoneid dollareid, on ettevõtmine riskiderohke ja võib anda valusaid tagasilööke.
Reklaamijad võtavad Sotšis suure riski
Suurtele reklaamijatele nagu Coca-Cola, McDonald’s, Procter & Gamble ja General Electric avavad mängud võimaluse jõuda miljardite vaatajateni kogu maailmas ning haakuda Sotšist potentsiaalselt vabanevate helgete ja auliste emotsioonidega, kirjutab Financial Times.
Samas kujutavad Sotši mängud endast turvalisuse vallas suurt väljakutset, mistõttu reklaamirahadega – mis tõotavad tänavu tõusta enneolematule tasemele – mängitakse sisuliselt õnnemängu.
Teadaolevalt on Comcastile kuuluv USA firma NBCUniversal, mis maksis Sotši meediaõiguste eest 775 miljonit dollarit, kindlustanud endale reklaamilepingutega üle 800 miljoni dollari – taliolümpiate rekord.
Pärast detsembikuised veiseid plahvatusi Volgogradis on mänge ümbritsev meeleolu arusaadavalt ärev. Võimaliku terroriakti kõrval paiknev reklaam oleks ettevõttele katastroof ning vähimagi ohu korral võtaksid turundajad oma reklaamid ilmselt kiiresti maha, leiavad eksperdid.