Turismimessi Tourest eelkonverentsil õpetatakse vene turistide magnetiseerimist

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EASi kampaania videoklippides kujutati vene turiste stereotüüpselt matrjoškadena, nüüdseks on klipid kustutatud.
EASi kampaania videoklippides kujutati vene turiste stereotüüpselt matrjoškadena, nüüdseks on klipid kustutatud. Foto: Kaader videost

Sellel aastal juba 23ndat korda toimuv populaarne turismismess Tourest laiendab oma tegevust ja korraldab sel aastal koostöös «100 Ideed» konverentsidega rahvusvahelise messi eelkonverentsi kõigile turismiettevõtjatele, kes soovivad saada praktilisi soovitusi, kuidas meelitada ligi vene turiste.

«100 Ideed» konverentside juhi Anu-Mall Naaritsa sõnul korraldatakse rahvusvaheline konverents «Ahvatlev külaline Venemaalt: 100 ideed» Touresti eelkonverentsina seetõttu, et samal ajal on Tallinnasse kogunemas sadu turismiettevõtjaid üle Eesti, kellele pakutakse huvitavaid rahvusvaheliselt läbiproovitud teadmisi sellest, kuidas saaks hotellid, puhkekeskused ja restoranid senisest edukamalt ligi meelitada turiste Venemaalt.

«Selleks, et konverentsist maksimaalne kasu saada, oleme põnevaid esinejaid kutsunud nii Venemaalt kui Soomest, kes analüüsivad nii seniste edulugude tagamaid, lahkavad muuhulgas venelaste ootusi toidule ja teenindusele ja näitavad ka kätte, millised konverentsil osalevate Eesti turismifirmade veebilehed on venelaste jaoks atraktiivsed, millised mitte,» rääkis Naarits.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles