Tallinna Kaubamaja automüük kasvas 40 protsenti

Tõnis Oja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Audiitorilt sai märke ka Tallinna Kaubamaja.
Audiitorilt sai märke ka Tallinna Kaubamaja. Foto: Mihkel Maripuu

Tallinna Kaubamaja autokaubandussegmendi käive kasvas eelmisel aastal 40 protsenti 48 miljoni euroni, kontserni kogukäibe kasv oli 6,5 protsenti 468 miljoni euroni, teatas ettevõte börsile.

Supermarketite ärisegmendi ehk Selveri eelmise aasta käive oli 342,9 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga 3,9 protsenti. Võrreldavate kaupluste kaupade müügitulu kahanes 2013. aastal 3,1 protsenti.

Kaubamajade ärisegmendi ehk Tallinna ja Tartu Kaubamajade 2013. aasta müügitulu oli 89,5 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3,8 protsenti.

I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2013.aasta müügitulu oli 4,6 miljonit eurot, kasvades möödunud aastaga võrreldes 11,5 protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles