Samsungi Eesti juht: Eesti tarbijad on altid tehnoloogiauuendustele

Kalev Aasmäe
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Samsung Eesti juhi Ursel Velve sõnul toimub ärisektoris huvitav areng, näiteks võetakse tööl kasutusele isiklikud arvutid ja nutiseadmed.
Samsung Eesti juhi Ursel Velve sõnul toimub ärisektoris huvitav areng, näiteks võetakse tööl kasutusele isiklikud arvutid ja nutiseadmed. Foto: Andres Haabu

Samsung Eesti juht Ursel Velve leiab, et eestlased on kärmed tehnoloogia­uuendusi omaks võtma, hariduse digitaliseerimine võiks toimuda kiiremini.

Paljud globaalsed suurettevõtted juhivad Balti riikide ärisid Leedust, Samsung Lätist. Miks aga mitte Eestist?

Ma arvan, et see otsus on peamiselt geograafiline, see võimaldab meil olla Balti riikide keskpunktis. Oleme leidnud Lätis väga head logistika- ja laopartnerid. Kui vaatame lennuühendusi, siis tänu Air Balticule on lennuliiklus Riiaga palju mugavam. Käisin äsja Vilniuses ja selleks, et Eestist Vilniusse saada, pidin sõitma läbi Riia.

Viimasel ajal on kritiseeritud Eesti ettevõtluskeskkonda, kas Lätis on see Samsungi hinnangul stabiilsem?

Meil on Eesti partnerettevõtetega väga head suhted ja seepärast oleme teinud siin väga mitmesuguseid innovaatilisi projekte, mis on olnud maailmas esimesed. Näiteks Elioni IPTV, kus meie insenerid olid Elioni kontoris ja kirjutasid koos nende spetsialistidega koodi.

Kui vastuvõtlik on Eesti tarbija tehnoloogilistele uuendustele?

Mul on väga hea meel Eesti tarbijate üle. Olen aastaid vaadanud kõrvalt Balti riikide turu trende ning eestlased on esirinnas nutitelefonide ja nutitelerite kasutusele võtmisel, samas kui Leedu inimestele on võib-olla natukene olulisem hind. Meil on koostöös EMTga käimas NFC-maksete pilootprojekt. See näitab, et Eesti ettevõtted pakuvad tarbijatele innovaatilisi lahendusi ja tarbijad on valmis neid proovima. Vaevalt et ettevõtted võtaks selliseid riske, kui nad ei usuks, et tarbijad on nende proovimiseks valmis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles