McDonald’si kiirtoidukett teatas, et novembri ülemaailmne müük oli väiksem kui oodati ning USAs on müük langenud.
Analüütikud: salatid ja smuutid on McDonald’si ärile halvasti mõjunud
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui analüütikud ootasid üle maailma 0,6 protsendilist müügi tõusu, siis müük tõusis 0,5 protsenti ja ühendriikides langes suisa 0,8 protsenti, kuigi oodati 0,3 protsendilist tõusu, kirjutab The Telegraph.
Ettevõte ütles, et ühendriikide kehvade tulemuste taga on karm konkurents ja klientide vähesus.
Ühendriikide analüütikud on aga öelnud, et McDonalds’i ärile on kahjulikult mõjunud latte’de, smuutide, salatite ja wrappide lisamine menüüsse, mis on teenindust aeglasemaks muutnud.
Samuti on nad reklaamides tagasihoidlikumad kui konkurendid Wendy’s ja Burger King.