Viis väga lihtsat viisi klientide kaotamiseks

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Amazon.comi postisaadetised.
Amazon.comi postisaadetised. Foto: BRIAN SNYDER/REUTERS

Entrepreneur toob ära viis lihtsat põhjust, miks veebipoed kliente kaotavad ning miks kord tellimuse teinud inimene rohkem naljalt samast kohast ei osta.

Arve on ebakorrektne. 29 protsenti klientidest ei osta enam kunagi veebipoest, kui nad on ühe korra ettevõttelt saanud ebakorrektse arve.

Kohaletoimetamine venib. 42 protsenti klientidest ei tee teist ostu veebipoest, mis esimesel korral paistis silma aeglase kohaletoimetamisega.

Kauba saabumise kuupäev pole täpselt teada. 60 protsenti klientidest eeldab, et ettevõtte teatab konkreetse kaubasaabumise päeva.

Tellimuse täitmist ei saa veebis jälgida. 75 protsenti klientidest on veendunud, et iga online-pood peaks võimaldama tellimuse täitmise jälgimist.

Transpodi eest tahetakse raha. Tervelt 80 protsenti klientidest on veendunud, et transpordikuluta kohaletoimetamine on elementaarne ja kui firma seda ei paku, siis ostavad nad pigem konkurendilt, kes seda pakub. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles