Meediakonkursi märtsi parimaks tunnistati Saku kampaania «Metalli ka!»

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saku Rocki 1-pindine purk.
Saku Rocki 1-pindine purk. Foto: Saku Õlletehas

Postimehe meediakonkursi märtsi parimaks tunnistati üksmeelselt Saku kampaania «Metalli ka!», mis kasutas silmapaistvaid lahendusi: duubleid Postimees eesti ja vene keeles ning splash'i online- keskkonnas.

«Märtsi võitjaks sai valitud ROCK metalse purgi kampaania. Paljudele turundusjuhtidele nii Eestis kui ka teistel turgudel, kus turunduskommunikatsiooni ajalugu on mitu korda pikem, on päris suureks peavaluks sponsorlusprojektide maksimaliseerimine,» ütles Trendmark MediaComist Olga Peresild.

Saku Õlletehase õllekaubamärk ROCK on tema sõnul tõestus sellele, et sponsorlusprojektidest on võimalik välja pigistada enamat kui lihtsalt logo plakati alumises nurgas või tootja  mainimist teiste sponsorite seas.

Märtsis tõi Saku Õlletehas turule uue 1-pindilise purgi ROCK-ile. Lansseerimiskampaania ehitati üles Metallica kontserdile-sündmusele, mis oli oodatud nende inimeste hulgas, kellele
tõenäoliselt sobiks ka ROCK-i maailm.

«Usun, et ROCK-i seostamine Metallica kontserdiga tegi võimalikuks jõuda lähemale ka neile inimestele, kes siiamaani pole Rocki tarbinud ning on pigem välistanud seda õllekaubamärki valikuvariantidest ja seda põhjusel, et ROCK-i isikupära tundus neile võõras
ja arusaamatu olevat.»

Sünergiat Metallica kontserdi ja ROCK-i vahel mängiti hästi välja sõnumi tasandil. «Lisaks õllele rohkem metalli ka.» Ka meedia tasandil hoiti Peresildi hinnangul korrektset ja kampaania iseloomule sobivat profiili.

Kombinatsioon Postimehest, venekeelsest Postimehest ning Postimehe online-versioonist annavad väga hea katvuse sihtrühmas, kellele võiks pakkuda huvi Metallica kontsert.

Ajalehe Postimees printversioonis oli kasutusel duubel-leht ja online-versioonis avanev bänner (võimalus, mis tekkis selle aasta jaanuaris).

«Nii duubel-leheküljest kui avanevast bännerist on kujunemas ROCK-i standard meedias, sest bränd on olnud nähtav sama kombinatsiooniga ka varasemate kampaaniate ajal, küll aga teistes kanalites.»

Peresildi sõnul on samuti positiivne kindla liini ajamine meediavalikutes, sest brändil tekkib oma stiil, mis pikemas perspektiivis aina tugevdab brändi kuvandit.

«Kiidusõnad Saku meeskonnale ja reklaamiagentuurile, kes suudavad hoida üsna keerulist ja pretensioonikat brändi nii puhtana ning samas dünaamilisena juba mitmete aastate vältel.»

Iga kuu parim osaleb aasta lõpus lõppvõistlusel. Aasta parimaks tunnistatud reklaami esindaja saab sõita 2011. aasta juunis täispaketiga Cannes Lions festivalile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles