Eesti veebireklaami võrgustik laieneb Hiina ja India turul

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mõned arstid võivad patsiente guugeldada.
Mõned arstid võivad patsiente guugeldada. Foto: SCANPIX

Sellest nädalast hakkas ülikiirelt kasvav online-reklaami võrgustik Adcash pakkuma Hiina turu jaoks hiinakeelset teenindust ja valmistab ette ka hindikeelse teeninduskeskkonna loomist. Eesti ettevõtte jaoks tähendab see lisandunud Hiina ja India päritoluga kliendihaldureid ja kohalikus keeles teenuste pakkumist.

«Aasia turud on jätkuvalt kiiresti arenevad ja selle piirkonna vastu tunnevad huvi paljud firmad. Eesti ettevõtte konkurentsieelis on meie valmidus paindlikult klientide pidevalt muutuvate vajadustega kohaneda ja kiiresti reageerida. Esialgu pakkusime Hiina suunal ingliskeelset teeninduskeskkonda, kuid otsustasime turul tõsisemalt kanda kinnitada, milleks olemegi Hiina klientidele loonud omakeelse online-keskkonna ja palganud hiina keelt valdava tippspetsialisti. Samad tegevused ootavad Adcashi ees ka India turul,» ütles Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.

Hiina on Adcashi jaoks kümnes ja India üheteistkümnes turg.

Adcash pakub internetireklaami platvormi, kus klientidel on võimalik reaalajas jälgida reklaamide tulemusel tekkinud veebiliiklust või reklaamida enda teenust ja suhelda kliendihalduritega emakeeles.

Adcashi peakontor asub Tallinnas, harukontorid Sofias ja Queretaros. Adcash annab tööd kokku 48 inimesele Eestis, Bulgaarias ja Mehhikos.

Adcashi reklaamikliendid on ettevõtted Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias, Bulgaarias, Türgis, Venemaal, Eestis, Mehhikos, Hiinas ja Indias.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles