Mikroblogivõrgustik Twitter teatas, et hakkab Kanada, Suurbritannia ja Iirimaa väike- ja keskmise suurusega ettevõtetele pakkuma iseteeninduslikku reklaamiteenust, kirjutab Reuters.
Twitter laiendab reklaamimüüki
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
See tähendab, et nimetatud riikide ettevõtetel avaneb võimalus osta keskkonda täpsemale sihtgrupile optimeeritud kuvareklaame ilma Twitteri müügiosakonna vahenduseta. Sama võimalust on vähesel määral pakutud aasta algusest ka USA firmadele.
Siiani on 317 miljonil dollarilise aastakäibega Twitter müünud reklaame peamiselt otse suurtele ettevõtetele ja rahvusvahelistele brändidele nagu Verizon ja Samsung, analüütikute hinnangul lubab uus reklaamistrateegia tunduvalt mikroblogivõrgustiku müügitulusid kasvatada.
Kahjumis Twitter läks eelmisel nädalal börsile, teenides IPO-ga 1,8 miljardit dollarit.