Mobiilne reklaam peibutab Saksamaa publikut

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nutitelefonide võidukäik suurendab mobiilse interneti kasutajaskonda.
Nutitelefonide võidukäik suurendab mobiilse interneti kasutajaskonda. Foto: businessweek.com

Mobiiltelefonide reklaamid pälvivad üha enam tunnustust ka Saksamaa tarbijate hulgas, kuid brändid pole veel jõudnud kohandada oma strateegiaid vastavalt selle kanali erivajadustele.

Uuringufirma Nordlight viis läbi uuringu, kus küsitles kokku 1000 inimest, et saada teada nende arvamus antud valdkonna kohta, kirjutas

Warc

.

Uuringust selgus, et 46 protsenti vastajatest, kes omasid veebipõhist telefoni, arvasid, et neil pole veebipõhise reklaami vastu midagi.

Mobiilse marketingi osadest olid kõige populaarsemad igasugu allahindluskupongid, tasuta juurdepääs erinevatele teenustele, nagu tekstisõnumid, uudised või muusika.

Lisaks ütles kolmandik uuringus osalejatest, et nad oleksid nõus vaatama toodete sõnumeid, kui selle eest pakutaks neile vastutasuks odavamat andmeside hinda.

29 protsenti arvas, et neid huvitaksid reklaamid, mis tutvustaksid allahindlusi nende kodukohas.

«Kuna mobiilne internet jõuab üha enam massidesse, siis ootame me ka märkimisväärset kasvu mobiisetes reklaamides,» ütles Nordlight Researchi tegevjuht Rafael Jaron.

Siiski oleksid tema sõnul mobiilsideoperaatorid ja reklaamijad pidanud muutma oma lähenemisviisi, et täita mobiilse publiku vajadusi, mis on «dünaamilised ja liikuvad» ning väga erinevad teise meedia kasutajate omast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles