Rintala: jaekaubanduses saavutab edu uue tehnoloogia rakendamisega

Liina Valdre
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Homme avatakse vanas Postimajas kaubanduskeskus, kus teiste seas poeuksed Rimi, H&M ning NewYorker lahti teevad.
Homme avatakse vanas Postimajas kaubanduskeskus, kus teiste seas poeuksed Rimi, H&M ning NewYorker lahti teevad. Foto: Toomas Tatar

Tänasel Rimi jaekaubanduse visioonikonverentsil sõnas ICA Gruppen strateegia- ja äriarenduse juht Juhana Rintala, et tihedas jaekaubandusettevõtete vahelises konkurentsis saavutavad edu need, kes rakendavad uut tehnoloogiat ja innovatsiooni.

Rintala sõnul on innovatsioon jaekaubanduses mõnes-mõttes igapäevane ja sageli ei ole see kliendile otseselt nähtav.

«Uued arengud tarneahelas või teistes protseduurides ei küll klientidele otseselt nähtavad, kuid alandavad nende jaoks näiteks toote hinda või muudavad kauba kättesaadavuse kiiremaks. Nii saavad kliendid sellistest innovatsioonidest otsest kasu,» selgitas ta.

Rintala hinnangul on kaks Eesti jaekaubandusmaastiku arengusuundadeks lähimatel aastatel online-kaubanduse kasv toidukaubanduses ning kliendile suunatud  personaalsete pakkumised.

«Eestis nagu ka mujal on Euroopas on online-kaubandus tegemas võidukäiku ning see jätkab tõusu. Samuti võib oodata klientidele personaalsete pakkumiste tegemist läbi erinevate nutivahendite, mis annavad kaupmeestele hea võimaluse kliendiga püsivalt kontakti hoida,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles