Citroën rakendas Islandi vulkaani reklaamikampaania ette

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Citroën reklaamib oma uut kasutatud autode müügi programmi Islandi vulkaaniga.
Citroën reklaamib oma uut kasutatud autode müügi programmi Islandi vulkaaniga. Foto: Citroen

Prantsuse autotootja Citroën reklaamib oma kasutatud autode ostu-ja müügiteenust hiljuti lennuliikluses kaose tekitanud Islandi vulkaaniga.


Reklaamikampaania peamine idee on, et kui sa ostad juba kellegi kasutuses olnud auto, võib selle tehnilise seisukord olla üsna kehv, vahendab popsop.com. Autotootja uus programm- Citroën Select- peaks garanteerima, et nende kaudu ostetud kasutatud auto on kontrollitud ning iga tema eest makstud senti väärt.

«Kui sa ei taha, et su auto tekitaks samapalju saastet kui Euroopa lennujaamade töö peatanud vulkaan Eyjafjallajökull- osta see Citroën Selectist,» kõlab reklaami sõnum ning probleemide korral lubatakse raha tagasi maksta.

Vaata  Citroëni klippi siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles