Rimi Eesti juht: ostjad on muutunud palju nõudlikumaks

Liina Valdre
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ostjad on muutumas järjest nõudlikumaks.
Ostjad on muutumas järjest nõudlikumaks. Foto: Elmo Riig

Täna uues Postimajas alanud Rimi jaekaubanduse visioonikonverentsil tõdes Rimi Eesti Food juht Anders Torell, et ostjad on muutunud palju nõudlikumaks kui aastaid tagasi.

Torelli sõnul  on  innovatsioonil jaekaubanduses, nagu ka paljudes teistes valdkondades, oluline roll. Innovatsiooni rakendamisel tuleb aga silmas pidada nii klientide kui ka töötajate vajadusi, vahendasid konverentsi korraldajad.

«Jaekaubandusettevõtete vahelises võidujooksus ei võida see, kes avab kõige enam uusi kauplusi, vaid ettevõte, kes oskab arvestada inimeste vajaduste ja soovidega,» sõnas Torell. «Siinkohal pean võrdselt silmas nii ettevõtte töötajaid kui kliente.»

«Jaekaubanduselt ootavad kliendid eelkõige just nende vajadustest juhitud sortimenti, neile sobivas asukohas ja kiiret teenindust. Ostjad on muutunud palju nõudlikumaks kui aastaid tagasi. Selleks, et klient sooviks kauplusse tagasi tulla, on oluline pakkuda järjkindlalt head teenindust,» sõnas Torell.

Rimi juhi arvates mängivad võtmerolli jaeketi töötajad, kes klientidega vahetult iga päev kokku puutuvad. «Tööandja ülesandeks jääb, et töötajad usuksid ettevõtte väärtustesse ja oleksid valmis endast parimat andma. Ettevõtjal võivad ju olla säravad ideed, kuid kui töötajad neisse ei usu, ei jõua need ka klientideni.»

Rimi Eesti Food pakub tööd enam kui 2800 inimesele 84 kaupluses üle Eesti. Rimi Eesti Food turuosa on 18,5 protsenti.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles