Euroopa poodleja keskendub endiselt hinnale

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Arvet Mägi/Virumaa Teataja

12 Euroopa turul tehtud uuring näitas, et hind avaldab jätkuvalt suurt mõju sellele, mida Euroopa ostlejad oma poekotti pistavad.

Finantsteenuste pakkuja Dresdner-Cetelemi Krediidipank küsitles 7 900 inimest Belgiast, Prantsusmaalt, Saksamaalt, Itaaliast, Venemaalt, Hispaaniast, Suurbritanniast ja mujalt ning hindas nende praegusi väljavaateid majandusele. Keskmine reiting ulatus neis riikides kümnepalli süsteemi järgi 4,2 punktini, kirjutas Warc.

Pool küsitluses osalenutest märkis kavatsust saada 2010. aasta jooksul oma üldised kulud kontrolli alla ning kolmandik lootis, et suudab perioodi jooksul ka rohkem raha säästa.

96 protsenti vastanutest lubas ka pärast majanduslanguse lõppu keskenduda pigem toote hinnatasemele ja 87 protsenti hakkab masu lõppedes taas panema peamist rõhku ka kauba kvaliteedile.

Täiendavalt oli 82 protsenti inimestest nõus sellega, et kaupluse sisustus võib olla tagasihoidlikum, kui see hoiab hinnataseme madalal, samas eelistas aga 52 protsenti väiksemat kaubavalikut, kui see mõjub hinnatasemele soodsalt.

Loe pikemalt Warci kodulehelt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles