Cannes’i Creative Leaders programmi stipendiumid said lätlane, nigeerlane ja vietnamlane

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cannes Lions reklaamifestivali logo
Cannes Lions reklaamifestivali logo Foto: Canner Lions

Kolm Cannes'i Creative Leaders Programmi stipendiumi saajat valitakse välja reklaamialal töötavate professionaalide hulgast, kes esindavad riike, mille agentuurid pole varem Cannes'i Lions Kuldlõvi võitnud.

Tänavu said stipendiumid Riias asuva DDB Läti loovjuht Vairis Strazds, Nigeerias Lagos asuva agentuuri The Newton Project Room Ltd tegevdirektor ja juht Akinpelu Adesola ning Vietnamis Ho Chi Minh City's asuva agentuuri BBDO loovjuht David Smail.

Strazds, Adesola ja Smail valiti välja rohkem kui 50 kandidaadi hulgast ja nad saavad osaleda Cannes Creative Leaders programmis, mis toimub tänavu juunis kahe nädala jooksul Berliinis ja Cannes'is.

Esimese nädala jooksul külastavad nad Berliini Kooli, mis on üks maailma juhtivaid loomingulisi õppeasutusi.

Seal osalevad nad kuuepäevasel intensiivkursusel, pärast mida suunduvad nad edasi Cannes'i, kus osalevad Cannes Lions Festivali raames peetavatel seminaridel ja grupitöödes.

Festivali juhi Philip Thomase sõnul oli huvi ja osalemine stipendiumikoha saamisele enneolematult suur, mitõttu ei olnud ka valiku tegemine lihtne. Kuid tema hinnangul valiti siiski välja võitu kõige rohkem väärinud osalised.

«Nad saavad ainulaades ja fantastilise võimaluse osaliseks, mida Cannes Creative Leaders Programm pakkub selleks, et täiustada oma loomingulise juhtimise strateegilisi oskusi, mis aitavad jõuda loomingulise tipptasemeni,» lisas Thomas.

Clark Parsons Berliini Koolist ütles, et programmi eesmärk on aidata selles osalejatel saada veelgi tõhusamateks juhtideks, kes kujundavad reklaamitööstuse, oma osganisatsioonide ja iseendi tulevikku.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles