Powerade näitab Jalgpalli MMil, mida mängija mõtleb

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Powerade'i spordijook on Jalgpalli MM-i ametlik toetaja.
Powerade'i spordijook on Jalgpalli MM-i ametlik toetaja. Foto: Coca-Cola Company

Lõuna-Aafrikas toimuva Jalgpalli MMi ametlik spordijook, Coca-Cola toodetav Powerade tuli välja Jalgpalli MMi tarbeks loodud globaalse kampaaniaga «Jätka mängimist».

Paarikümnel turul korraga lansseeritud kampaania näitab inimkeha füüsilisi ja vaimseid protsesse, mis toimuvad jalgpalli mängimise ajal, kirjutas Marketing Magazine.

Digitaalne film «Sügav sukeldumine» laseb selle vaatajal vajutada erinevate kaadrite peale, kus näidatakse, mis toimub pildil oleva karakteri peas ja kehas.

Coca-Cola Company gaseerimata jookide osakonna asepresident Mark Greatrexi sõnul on kampaania puhul tegemist Powerade'i jaoks suure teetähisega, mis märgib ära ka spordijookide osakaalu tähtsuse ettevõtte joogiportfellis.

Veebruaris tuli Powerade'il välja spetsiaalselt Suurbritannia jaoks loodud kampaania, kus oli reklaaminäoks Inglismaa jalgpallistaar Wayne Rooney.

Selle nädala alguses teatas Coca-Cola, et suurendas oma koostööd reklaamiagentuuriga Mother, kelle kanda jäävad nüüd kõik globaalsed Powerade'i kampaaniad. Agentuur tegeles varem vaid spordijoogi Suurbritannia kampaaniatega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles