Tele2: oleme valdkonna kõige meeldivam brand

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 logo.
Tele2 logo. Foto: Toomas Huik / Postimees

TNS Emori poolt veebruaris läbiviidud uuringust selgus, et Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 on eestlaste jaoks kõige meeldivam kaubamärk telekommunikatsiooni-, panganduse- ning infrastruktuurisektoris.

Tele2 Eesti turundusdirektori Kristjan Seema sõnul on see Eesti inimeste suur tunnustus ettevõtte tööle.
«See, et inimesed nimetavad Tele2 kõige meeldivamaks brand'iks nii olulises sektoris nagu telekommunikatsioon, pangandus ning infrastruktuur, näitab, et meie aastatepikkune töö on inimestele korda läinud ning seda hinnatakse kõrgelt,» ütles Seema.

Kaubamärkide edetabeli uuringu viis TNS Emor läbi 2010. aasta veebruaris.

Uuringu eesmärgiks oli selgitada välja Eesti meeldivaimate brand'ide edetabel ning brand'ide edetabel valdkondade lõikes.

Nimekiri on koostatud 2009. aasta tootemarkide edetabeli uuringu ning teiste Emori kaubamärgiuuringute alusel.
Uuringusse kaasati 155 kaubamärki erinevatest valdkondadest. Valimi suuruseks oli 1009 inimest.

Üleeuroopaline Tele2 telekommunikatsiooniettevõtete kontsern pakub teenuseid 26 miljonile kliendile kümnes riigis.

Eestis osutab Tele2 mobiiltelefoniteenust ligi 450 000 kliendile. Tele2 turuosa on TNS Emori andmetel 33 protsenti. Tele2 pakub parima hinnaga kvaliteetseid mobiilsideteenuseid nii era- kui äriklientidele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles