Müügiinimeste palgad hakkavad kokku kuivama

Marti Aavik
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: AGE/Scanpix

Jahtuv majandus ja kokkukuivavad müüginumbrid löövad auke projektipõhiselt töötavate ja müügiga tegelevate inimeste rahakotti, kelle palganumber on otseses sõltuvuses oma tööga firmale toodud kasumist.


Paljudel teenindus- ja müügisektoris töötavatel inimestel moodustab tulemustasu või müügitulemuste pealt saadav boonus väga olulise osa palgast, kirjutab Äripäev.

Viimased kuud pole majanduse õitsenguaegadel kopsakaid summasid teeninud müügiinimestel aga suurt põhjust rõõmustamiseks.

Ajaleht toob näiteid reklaamkingituste, reklaami ja trükitööstuse müügimeeskondade muutunud olukorrast.

«Tulemustasul on väga kindel eesmärk - tagada töötaja motivatsioon. On ju selge, et kui tasustamisskeem mingil põhjusel enam ei tööta ja töötajatel pole enam võimalik sellistes mahtudes müüa, et mõistlik palk välja teenida, peab ettevõte hakkama mõtlema, kui palju töötajaid tal vaja on,» ütles kommentaaris Sotsiaalministeeriumi tööala asekantsler Janno Järve.

«Kui majandussurutis väga pikaks ei veni, on tegemist isegi positiivse nähtusega, mis sunnib, nagu riigiametitestki, lisaressursse välja kaevama ja rakendama ning viib lõpuks suuremale efektiivsusele,» lisas Järve.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles