Password toob tänavu kokku üle 600 inimese

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nokia kontserdimaja saal
Nokia kontserdimaja saal Foto: Nokia Kontserdimaja

Turunduskonverentsile on tänavu oodata kolmandiku võrra rohkem rahvast kui mullu.

«Tundub, et ürituse toomine Tartust Tallinnasse on mõjunud osalejate arvukusele hästi,» ütles Best Marketing Eesti juht Silja Oja.


Sündmuse korraldaja jaoks oli üllatav just see, et vaatamata masule ja kärbitud koolituseelarvetele, on osalejate arv ikkagi nii suur.


Koos Kuldmuna galaga käib reedel konverentsi toimumispaigast Solarise keskusest läbi ligi tuhatkond inimest.

Tähelepanuväärseimate esinejatena tõi Oja välja Andy Milligani, kes on rahvusvaheliselt tuntud tootemargiekspert.
Milligan on kirjutanud tootemargi teemal mitu raamatut: «Uncommon Practice» (2002), «Brand it Like Beckham» (2004), «See, Feel, Think, Do» (2006) ja «Don't Mess with the Logo» (2009).

Samal päeval Milliganiga ehk 19. märtsil esineb Passwordil ka Johan Ronnestam, kes on Rootsi üks autoriteetsemaid internetiturunduse spetsialiste.

Tema blogi ronnestam.com on korduvalt valitud Rootsi parimaks internetiturunduse blogiks ja kuulub ka Advertising Age Power 150 maailma parima turundusblogi hulka.
Microsofti korraldatud küsitluse alusel valiti Ronnestam 2009. aastal Rootsi parimaks internetiturunduse asjatundjaks.

Password 2010 toimub 18.-19. märtsil Solarise keskuses Cinamonis ja Nokia Kontserdimajas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles