Lusti: eredaid sähvatusi oli võistlustöödes vähe

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pliiatsid.
Pliiatsid. Foto: Margus Ansu / Postimees

Roger Hautchueli Akadeemiasse sõitva tudengi välja selgitanud žürii esimehe reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett juht Ants Lusti sõnul oli žürii võitja suhtes häälestunud peaaegu üksmeelselt ning ses osas suurt vaidlust ei olnud.

23 laekunud töö seast valis žürii välja seitse teistest taseme poolest eristuvat finalisti, kelle seast selgus teise hindamispäeva lõpuks võitja. «Suurt vaidlust ei olnud, võitja suhtes oli žürii häälestunud peaaegu üksmeelselt,» ütles Lusti.

«Ega reklaamiloome nii lihtne tegelikkuses ole, kui tundub. Nii ei saa ka noortekonkursi puhul eeldada, et sünnib enneolematuid lahendusi. Oli tunda pingutust, aga eredaid sähvatusi oli paraku vähe.»

Ülekoormatud kommunikatsioonifoonil on Lusti sõnul edu eelduseks oma mõtte võimalikult kiire kohaleviimine, mille eelduseks lihtsalt ja selgelt esitatud pilkupüüdev idee. «See on võidutöös olemas.»

Kui paljud võistlustööd on Lusti arvates informatiivses ja visuaalses plaanis ülekoormatud, kohati eklektilises laadis, siis võidutöö eristus konkurentide omadest selle poolest, et suutis napi vahendiga kohale viia selge mõtte. «Ilus, puhas, reklaamilik lahendus, mis vajutab sihtrühmas eeldatavasti õigele nupule,» iseloomustas Lusti.

«Heameel oli tõdeda, et võidutöö autor on ka persoonina igati terane ja avatud suhtleja, kes rahvusvahelises keskkonnas kindlasti kenasti hakkama saab.»

TTÜ majandusteaduskond ja Postimees saadavad ühe andeka ja säravate ideedega tudengi Cannes Lions festivali raames toimuvale Roger Hachuel Akadeemiasse.
Üliõpilasel on tänavu ainulaadne võimalus oslaeda ühenädalasel turundus- ja reklaamialasel
koolitusel, millest valitud riigid saavad osa võtta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles