Selgus Cannes’i reklaamifestivalile sõitev säravate ideedega tudeng

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Peeter Langovits

TTÜ ja Postimehe koostöös toimunud Roger Hatchueli Akadeemia tudengite reklaamikonkursi võitis esimese kursuse tudeng Robert Arus.

Konkursile esitati kokku 23 tööd. «Arvestades vanusepiiri 18-23 aastat oli esitatud tööde tase väga hea,» ütles TTÜ majandusteaduskonna turundusspetsialist Anneli Sirp.
Enamus osalejaid oli tema sõnul ka tehniliselt oma idee ise teostanud.

Konkursi võitis Tallinna Tehnikaülikooli esimese kursuse tudeng Robert Arus. «Ta õpib küll tehnilise füüsika erialal, kuid paralleelselt võtab aineid majandusteaduskonnast ja nii ta siis konkursile sattuski,» täpsustas Sirp.
Võidutöö oli Sirbi sõnul väga selge sõnumiga. «Kandis edasi TTÜ majandusteaduskonnale omast brändikuvandit ning selle visuaal võiks kaunistada iga ajalehte.»

Konkurss oli Sirbi kinnitusel igatpidi positiivne elamus nii kandidaatidele kui ka žüriile. «Kõik kandidaadid olid väga pühendunud ja see paistis ka nende töödest välja. Leian, et konkurss õnnestus suurepäraselt,» lausus Sirp.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles