Aasta meediateo kategooria võitja: võidu tõi lihtsus, selgus ja nutikus

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aasta Meediateo žürii otsuseid tegemas.
Aasta Meediateo žürii otsuseid tegemas. Foto: Best Marketing

Aasta Meediategu 2009 konkurssi digitaalse kategooria võidutöö teinud meediaagentuuri Trendmark Mediacom interneti planeeringu juht Patrik Kupenko sõnul on see suur tunnustus, kui konkurendid tööd võiduvääriliseks peavad.

«Loomulikult on tunne hea. Oleme viimastel aastatel väga palju tööd teinud oma internetitiimi taseme tõstmiseks ning meil on äärmiselt hea meel, et seda tööd ka tunnustatakse,» tundis Kupenko võidu üle rõõmu.

Kupenko sõnul räägib ainuüksi fakt, et konkurendid (žürii liikmed - toim) valisid nende töö parimaks juba teist aastat järjest, sellest, et ollakse õigel teel. «See annab enesekindlust juurde.»

Möödunudaastane võit tuli Kupenko sõnul tänu sellele, et nende töö oli teistest väga erinev.«Tookord oli tegu sotsiaalmeedia kampaaniaga.»

Sellel aastal suudeti Kupenko sõnul üllatada hoopis erineva lähenemisega.
«Tagantjärele mõeldes võin öelda, et uskusin selle töö võitu. Selliste konkursside puhul ei saa aga edus kunagi kindel olla, kõik sõltub konkreetsest žüriist - üks töö võib ühel konkursil võita, teisel aga jääda viimaste sekka.»

Kupenko sõnul tuli võit tänavu ilmselt tänu lahenduse lihtsusele, selgusele ja nutikusele.
«Me analüüsisime olukorda ja tekitasime imelihtsa lahenduse näol kliendile vahendi, millega oma kampaaniaid ilma meediakulusid suurendamata võimendada.»

Kupenko selgitas, et ajal, mil meediakulutusi kärbitakse, on väga teretulnud olukord, kus meediapartner suudab pakkuda lahendusi, mis hoiavad kulusid kokku, kuid samas tõstavad oluliselt tegevuste efektiivsust.

Konkurentide esitatud töid Kupenko näinud ei ole.
«Kuid valdkonnas aktiivselt sees olles hoian konkurentidel loomulikult silma peal. Tean, et paljud on interneti vallas viimastel aastatel palju juurde õppinud, samuti on minu rõõmuks oluliselt teadlikumaks muutunud ka kliendid.»

Klientide nõudlikkus ongi Kupenko kinnitusel just see tegur, mis sunnib kõiki agentuure järjest rohkem pingutama.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles