Selgusid Turundustegu 2009 finalistid

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
"Säästa elusid, kasuta riidekotti" kuulutati aasta parimaks sotsiaalkampaaniaks.
"Säästa elusid, kasuta riidekotti" kuulutati aasta parimaks sotsiaalkampaaniaks. Foto: Rakett

Žürii valis 24 konkursile esitatud töö hulgast välja kuus finalisti, kellest üks pärjatakse 19. märtsil Passwordi laval Grand Prix tiitliga.

Turundustegu 2009 ärikategooria finalistid on:

Minu EMT
Reklaamiagentuur: The Division / EMT turundus
CD: Rain Pikand, Kristian Kirsfeldt / EMT turundus
AD: Andi Stumer - Division / Meeli Leist - EMT / Andrei Jakovlev
Copywriter: Robert Kõrvits / EMT turundus
Projektijuht: Margit Kotkas / EMT turundus
Audio / video produktsioon: Motion / Andrei Jakovlev
Film / režissöör: Caviar Productions / Andrei Jakovlev

SEB - tuliseim spordi toetaja Eestis!
SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisioni direktor: Karl Multer
Agentuurid: Wantedmarketing ja Drum & Louder

Farmi kaubamärgi ja pakendite rebränding
Klient: Maag Piimatööstuse AS
Turundusdirektor: Ruta Kallaspoolik
Meediaagentuur: Mediabroker
Interneti- ja reklaamiagentuur: Newton Marketing
CD: Jaana Kukk / Anti Naulainen
AD: Jaana Kukk
Copywriter: Anti Naulainen
Projektijuht: Mari-Liis Laaniste
Audio/video produktsioon: Catapult Films

Säästumarketite uuenduskuur
Klient: Rimi Eesti Food AS, Säästumarket
Turundusdirektor: Evelin Mägioja
Kliendipoolne projektijuht: Evelin Mägioja
Meediaagentuur: Mediapool Vizeum
PR agentuur: Idea Euro RSCG
Internetiagentuur / veebiproduktsioon: OK Interactive
Sisekujundus / disainiagentuur: Market Value
Reklaamiagentuur: Idea Euro RSCG
CD: Rene Reinumägi
AD: Kaur Martin
Copywriter: Andres Siem
Agentuuripoolsed projektijuhid: Janeli Jallai / Birjo Kiik
Audio / video produktsioon - Nafta
Režissöör: Margus Paju

Rahvusmustrites tennised
Klient: Gong
Turundusjuht: Indrek Kaing
Kliendipoolne projektijuht: Indrek Kaing
Internet / e-poe teenusepakkuja: Velvet Creative Alliance
Reklaamiagentuur: Velvet Creative Alliance
Projektijuht: Mart Lankots
Fotod: Velvet Creative Alliance
PR: Indrek Kaing (Gong), Aive Levandi (In.ee)
Web 2.0 lahendused / blogi: Tallinna Ülikooli Haridustehnoloogia keskus, Lili Kesa
Copywriter: Indrek Kaing
Audio / video produktsioon: TLÜ, Lili Kesa
Režissöör: TLÜ, Lili Kesa

Aasta sotsiaalkampaania 2009 võitjaks kuulutati kilekottide tarbimise vähendamise kampaania „Säästa elusid, kasuta riidekotti"
Korraldaja: JCI GO KODA
Projektijuht: Holger Koot
Turundusjuht: Anneli Ohvril
Meediajuht: Eneli Kristenbrun (Media House)
IT ja koduleht: Jüri Paltser
Tekstid ja taustatööd: Aive Herja, Marika Maidla
Reklaamiagentuur: Rakett
CD / AD: Priit Isok
Copywriter: Siim Pütsepp
Projektijuht: Kätlin Hõbemägi
Audio / video produktsioon: Icon Studios
Režissöörid: Kadri Kuusk ja Irina Tammis

19. märtsil Tallinnas Solarises toimuval turunduskonverentsil Password 2010 teeb žürii, olles ära kuulanud üldkategooria finalistide ja sotsiaalkampaania kategooria võitja ettekanded, koha peal oma lõpliku otsuse ja valib välja Eesti Aasta Turundustegu 2009 Grand Prix võitja.

Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikust ja strtateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

Aasta Turundustegu 2009 konkursi žüriisse kuuluvad Evelin Pullerits, Anneli Ohvril, Indrek Saul, Marit kroon, Aune Past, Anne Linnamägi, Kristjan Seema, Rain Teimann ja Katre Kõvask.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles