Võitjad: Cannes’i sõit on väärt auhind

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Piret Dubout
Piret Dubout Foto: Pm

Postimehe reklaami- ja meediakonkursite võitjad loodavad Cannes'i Lions reklaamifestivalilt naasta uute ja värskete ideedega.

Möödunudaastase meediakonkursi võitja AS EMT turundusdirektor Piret Mürk-Dubouti sõnul rõõmustab kogu tiim saadud tunnustuse üle. «Tegijad võivad professionaalse žürii hinnangute üle uhked olla,» lisas Mürk-Dubout.

Samuti ollakse õnnelikud nii väärika auhinna üle, sest Cannes'i üritus on reklaamialal üks suurejoonelisemaid kogemuste vahetamise ning uute trendide tunnetamise kohti Euroopas.
«Isiklikult olen juba kolm korda sellest festivalist osa saanud ning nähtut-kogetut ka Eesti kohalikus kontekstis lahti mõtestanud erinevate uudsete reklaamilahenduste võtmes,» rääkis Mürk-Dubout.

Cannes'i reklaamifestival on tema kinnitusel koht, kus tuntud ja tunnustatud, uued ja agressiivsed agentuurid ning väga paljud reklaamikliendid üritavad möödunud perioodi paremaid «palasid» üle vaadates ning analüüsides aimata uusi võimalusi reklaamimaastikul.

«Ürituse kestel toimuvad erinevad seminarid on headeks diskussioonivormideks ning tippesinejatest sellel festivalil tavaliselt puudust ei ole. Igal juhul on loovus õhus igas selle ürituse toimumispaigas pea nädala vältel ning kõik loovinimesed, olgu nad agentuuridest või klientide poolt, on pärast seda üritust olnud täis energiat, uusi ideid ning positiivset teotahet,» rõõmustas Mürk-Dubout ja lisas, et see toob loomulikul viisil endaga kaasa ka uudsed ja paremad kampaaniad.

2009. aasta parima trükireklaami auhinna võitnud Altia Eesti AS müügi- ja turundusdirektor Kerli Tamm ootab enda sõnult festivalilt eelkõige uusi ideid ja inspiratsiooni.
Kuna Cannes'i reklaamifestival on juba aastaid turundusmaastikul teada-tuntud sündmus, on Tamme sõnul suhteliselt raske meenutada, millal ja kus ta esimest korda festivalist kuulis.

«Tänaseks on mul õnnestunud kahel korral ka isiklikult Cannes'i festivalil osaleda ja seetõttu võin julgelt väita, et tegemist on tõeliselt huvitava ning unustamatu turundussündmusega.»

Võidust kuuldes oli Tamme sõnul esimene emotsioon siiras üllatus. «Seda eelkõige põhjusel, et ka aasta eest tunnistati Postimehe aasta parimaks trükireklaamiks Saaremaa Vodka reklaam. Tookord siis Pilvesõudjad. Igal juhul oleme nii meie kui reklaamiagentuur Kontuur tunnustuse üle väga rõõmsad ning viibime mõtetes juba Cannes'is.»

Võitu suhtub Tamme kui suurde tunnustusse, sest peab ka ülejäänud konkurentide taset väga kõrgeks. «Kindlasti on igasugune tunnustus innustav. Siinkohal on hea meel tänada Postimeest, kes võitleb väsimatult Eesti kodanike õiguste eest nautida häid ja ilusaid reklaame,» lisas Tamm.

Postimees.ee reklaamikonkursi võitnud Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema ootab reklaamifestivalilt saada eelkõige uusi ja värskeid ideid. Konkursi käiguga ta end jooksvalt kursis ei hoidnud, mistõttu tuli võit suure ja positiivse üllatusena.

Parima reklaami tiitli võitja auhinnaks on Cannes Lions reklaamifestivali pakett. Festival toimub 20. - 26. juunil Lõuna-Prantsusmaal. Alates 2005. aastast on Postimees Cannes Lions'i ametlik esindaja Eestis, millega kaasneb ka Euroopa festivali Eurobest ning Lähis-Ida ja Põhja-Aafrika analoogi Dubai Lynx esindamine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles