Arvamus: Eesti peaks end tutvustama Lähis-Idas

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eesti majanduse eriesindaja Põhja-Aafrikas ja Lähis-Ida riikides Nihad Fahmy märkis, et Eesti peaks end jõulisemalt tutvustama Lähis-Idas.



Fahmy sõnul pöörlevad Lähis-Ida ehitussektoris turul kümned miljardid dollarid  ning olulist tähelepanu pööratakse just puidutoodetele ning mööblile.



«Olen kindel, et te suudate teiste Euroopa varustajatega konkureerida,» ütles Fahmy Eesti Tööandjate Keskliidu majanduskonverentsil «Tuulelohe lend».



Samas tõdes ta, et Lähis-Idas on Eesti siiski tundmatu riik. «Minge ja tutvuge ning tutvustage end seal! Lähis-Ida suhtes ollakse pelglikud, kuid selleks pole põhjust,» lisas ta.



Fahmy tõi näitena Horvaatia, kes end jõuliselt näiteks CNNi vahendusel reklaamib. See on tema kinnitusel ka vilja kandnud, kuna suur hulk Lähis-Ida turiste sõidab oma puhkust veetma just Horvaatiasse.



«Mina sooviksin näha miljoneid Lähis-Ida turiste oma puhkust veetmas Eestis,» tõdes Fahmy.



Tema arvates võiks Eesti korraldada Lähis-Ida reisiagentidele tutvustusreisi Eestisse, et siinseid võimalusi reklaamida.


Kommentaarid
Copy
Tagasi üles