Üks andekas tudeng saadetakse Cannes’i reklaamifestivalile

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Tehnikaülikooli teklid.
Tallinna Tehnikaülikooli teklid. Foto: TTÜ

TTÜ majandusteaduskond ja Postimees saadavad ühe andeka ja säravate ideedega tudengi Cannes Lions festivali raames toimuvale Roger Hachuel Akadeemiasse.

Üliõpilasel on tänavu ainulaadne võimalus oslaeda ühenädalasel turundus- ja reklaamialasel
koolitusel, millest valitud riigid saavad osa võtta.

Selleks, et leida just see õige tudeng Eestit esindama, korraldavad TTÜ majandusteaduskond ja Postimees ideekonkursi, mille tulemusena selgub Cannes'i pileti omanik. Osaleda saavad kõik Eesti ülikoolide tudengid vanuses 18-23 aastat.

Ideekonkursile tuleb huvilistel saata oma nägemus reklaamist potentsiaalsetele TTÜ majandusteaduskonna bakalaureuseõppe tudengitele. Zhürii valib paremate hulgast tööd, mille autorid saavad igaüks viis minutit töö kaitsmiseks.

Konkursitöö esitamise tähtaeg on 8. märts 2010.

Cannes Lions Rahvusvahelisest Reklaamifestivalist, mis toimub igal aastal juunikuus Prantsusmaal, on saanud reklaamiinimeste olümpia - seal võistlevad kogu maailmas tehtud reklaamid ning saavad kokku olulised tegijad, kes jagavad kogemusi, õpivad teistelt ja loovad uusi suhteid.

Võistluse täpsemate tingimustega saab tutvuda TTÜ kodulehel.

Alates 2005. aastast on Postimees Cannes Lions'i ametlik esindaja Eestis, millega kaasneb ka Euroopa festivali Eurobest ning Lähis-Ida ja Põhja-Aafrika analoogi Dubai Lynx esindamine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles