Reisifirma paneb Facebooki ja Twitteri omavahel võistlema

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebook
Facebook Foto: SCANPIX

Eesti juhtiv reisikorraldaja Novatours alustab oma suvehooaja avamisele pühendatud auhinnamängu, kus omavahel pannakse võistlema Twitteri ja Facebooki meeskonnad.

Novatours pakub oma Facebooki sõpradele ja Twitteri jälgijatele ülesannet leida reisikorraldaja tunnuslause uuele 2010 suvehooajale.

«Novatoursi esimese Twitteri ja Facebooki auhinnamänguga tahame leida uut ja trendikat tunnuslauset iseloomustamaks meie uut hooaega ning testida meie sotsiaalmeedia sõprade aktiivsust,» ütles Novatoursi turundus- ja suhtekorraldusjuht Olev Riisberg.
Tema sõnul vaatavad nad kummast võrgustikust tuleb parim ja originaalsem idee - kas vanast heast «näoraamatust» ehk Facebookist või viimasel ajal ülipopulaarseks muutunud «säutsujate» keskkonnast Twitterist.

Auhinnaks on seitse reisifirma kinkekaarti, mida saab kasutada, kas korraga mõne reisi soetamiseks, või jagada näiteks sõprade vahel. Võitja selgub järgmisel reedel.

Novatours on juhtiv reisikorraldaja Leedus, Lätis ning Eestis, omades nendes riikides vastavalt 50 protsenti, 30 protsenti ja 30 protsenti turust.
Eesti turul tegutseb Novatours alates 2004. aastast, mullu teenindas Novatours OÜ 23 000 eesti turisti.
Novatoursi Grupp teenindab üle 150 000 turisti aastas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles