Estonian Air võtab sotsiaalvõrgustikud klientide püüdmiseks tõsisemalt ette

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Estonian Airi lennuk.
Estonian Airi lennuk. Foto: Margus Ansu.

Lennufirma jäi esimese sotsiaalvõrgustikes tehtud kampaaniaga rahule ja kavatseb oma usinamaid jälgijaid tulevikuski premeerida tasuta piletitega.

Eelmisel nädalal tuli Estonian Air esmakordselt välja uue sotsiaalvõrgustikes käivitatud kampaaniaga, kus loositi välja viis tasuta edasi-tagasi lennupiletit erinevatesse sihtkohtadesse.
«Esimene sotsiaalvõrgustikes piletite jagamine oli edukas,» kommenteeris Estonian Airi kommunikatsioonijuht Ilona Eskelinen E24-le.

Sotsiaalvõrgustikud võeti Eskelineni sõnul ette, kuna otsustati katsetada erinevaid võimalusi oma klientidega suhtelmiseks ja nendega parema dialoogi loomiseks.
Tema sõnul oli lennufirma meeldivalt üllatunud, et nii paljud inimesed osalesid, sest jälgijate ja fännide arv Facebookis ja Twitteris kasvas rohkem kui oodata osati.

«Meie fännide hulk Facebookis kahekordistus ning kommentaaride arv Facebookis küündis 200ni,» tõdes Eskelinen.
Põnevaid, häid, leidlikke ja vaimukaid põhjendusi oli Eskelineni sõnul niivõrd palju, et võitjate valimine kujunes päris keeruliseks.

«Uue portsu tasuta pileteid loosime välja juba järgmise nädala lõpus Touresti puhul,» kinnitas Eskelinen taoliste kampaaniatega jätkamist. Ka siis on huvilistel võimalik lennufirma tegemistega sotsiaalvõrgustike kaudu kursis olla.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles