Postimees.ee reklaamikonkursi võitis Tele2 aja- ja rahanäitaja

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2he reklaam, mis näitab reaalselt kõne peale kulutatud raha.
Tele2he reklaam, mis näitab reaalselt kõne peale kulutatud raha. Foto: DDB Eesti

Postimees.ee 2009. aasta parimaks internetireklaamiks valiti DDB Eesti poolt Tele2-le kavandatud reklaamibänner, kus oli võimalus jälgida kõneminuti hinnaerinevusi sekundilise täpsusega.

Kolmapäeval kuulutati Postimees.ee 2009. aasta reklaamikonkursi võitjaks Tele2 kõneminuti reklaamibänner.


Võidutöö valinud žüriiliikmed otsustasid peaaegu ühehäälselt kuulutada võitjaks justnimelt Tele2, kuna reklaami sõnum oli ühene ja kõigile selgelt arusaadav.

Žürii liikme, reklaamiagentuur Zavod BBDO juhataja Olav Osolini sõnul olid kolm sõelale jäänud finalisti kõik väljas selge sõnumiga oma toodete kohta, kuid Tele2 bänner oli neist siiski kõige praktilisem ja funktsionaalsem.

«Tegemist polnud lihtsalt ilusa asjaga vaid väga kujundlikult oli välja toodud ka toote praktiline pool. Tele2 rõhub kogu aeg oma odavale kõneminutihinnale ja siin oli see selgelt konkurentide omaga võrreldav,» iseloomustas Osolin võidutööd.

Tele2 reklaamis hakkas kõneminuti hind jooksma hetkest, mil Postimees.ee leht avada. Stopper näitas lihtsalt ja selgelt, kui palju raha võidab inimene, kui olla EMT asemel Tele2 klient.
«Mida kauem sa seda numbrite liikumist jõllitad, seda enam veendud, et Tele2 klient maksab sama aja eest kõvasti vähem. Kui sa selle reklaami vaatamise järel ka Tele2 kliendiks ei hakka, siis peab põhjus olema miski muu kui hind.»

Žürii tööd Osolin iseenesest kergeks ei nimetaks, kuigi võitja otsustati peaaegu ühehäälselt ja selles kellelgi vastuväiteid polnud. Kolme lõpuks sõelale jäänud finalisti hulka kuulusid lisaks võitjale LHV ja Estonian Air.

«Minu jaoks peitub selle töö võlu lihtsuses ja seotuses keskkonnaga,» kommenteeris võidutööd reklaami loovjuht Meelis Mikker.
Ka kõik ülejäänud finalistide tööd olid tema sõnul tugevad. «Isiklikult oleksin ehk valinud hoopis midagi muud,» tõdes Mikker.

«Oma agentuuri puhul on hästi teada, mis oleks saanud olla paremini ja mida oleks võinud teha teisiti.» Seega ei saa tema sõnul kuidagi öelda, et võit oleks olnud ootuspärane. «Kindlasti oli üllatuseks teiste žüriiliikmete üksmeel ja pragmaatilisus.»

Parima reklaami loonud meeskond:
Klient: Tele2 Eesti AS
Kliendi esindaja: Kristjan Seema
Toode/teenus: Tele2 mobiilsideteenuse hind
Loovagentuuri meeskond: idee autor Erkki Tuisk, loovjuht Meelis Mikker, teostus 72dpi.

Parima reklaami tiitli võitja auhinnaks on Cannes Lions'i reklaamifestivali pakett. Festival toimub 20. - 26. juunil Lõuna-Prantsusmaal.
Kolmandat aastat toimunud konkursi Postimees.ee keskkonnas ilmunud reklaamidele eesmärgiks on ergutada loovust reklaami vallas.
Aasta parima valis žürii kuude võitjate hulgast.
Igal kuul valib žürii välja parima, mis asub aasta lõpus võistlustulle ülejäänud võitjatega, et selgitada välja aasta parim.

Võidutöö valinud žüriisse kuulusid: Olav Osolin - Zavod BBDO; Meelis Mikker - DDB Eesti; Eha Talvist - SEB; Marit Kroon - CC Baltics; Jaanus Lillenberg, Marika Jahilo, Mikk Maiste - Postimees.

Alates 2005. aastast on Postimees Cannes Lions'i ametlik esindaja Eestis, millega kaasneb ka Euroopa festivali Eurobest ning Lähis-Ida ja Põhja-Aafrika analoogi Dubai Lynx esindamine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles