Estonian Air jagab suhtlusportaalides tasuta lennupileteid

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Toomas Huik

Lennufirma otsustas sotsiaalvõrgustike kaudu oma klientidele lähemale saada ja neist lojaalsemaid viie tasuta lennupiletiga premeerida.

«Otsustasime katsetada erinevaid võimalusi oma klientidega suhtlemiseks ja nendega parema dialoogi loomiseks,» põhjendas Estonian Airi kommunikatsioonijuht Ilona Eskelinen kampaania tagamaid Postimees.ee'le.


Siiski ei saa tasuta edasi-tagasi pileteid niisama. Nimelt tuleb lennufirma Twitteri või Facebooki lehele kirjutada põhjendus selle kohta, miks tasuta pileti vääriline ollakse.
«Esimesed vastukajad kampaania kohta on olnud väga positiivsed ja kogu kampaaniale on elavalt reageeritud,» lisas Eskelinen.


Selle nädala lõpus loositakse Eskelineni sõnul välja viis õnnelikku, kes lennutatakse tasuta Londonisse, Amsderdami, Kopenhagenisse, Münchenisse või Oslosse.

Tegemist pole esimese ettevõttega, kes sotsiaalvõrgustiku kaudu endale tasuta reklaami teeb ja magusaid auhindu välja loosib.
Nii Facebookis kui ka Twitteris jagavad erinevad ettevõtted oma fännidele või asjast huvitatutele küsimusele «miks sina auhinda väärid?» vastamise eest nii kinkekaarte kui ka soojamaareise.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles