Postimehe aasta parim reklaam on Saaremaa Vodka Oktoberfest

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Žürii liige Jaanus Lillenberg.
Žürii liige Jaanus Lillenberg. Foto: Postimees

Postimehe 2009. aasta parimaks trükireklaamiks valiti Kontuur LB poolt Altia Eesti ASile kavandatud Saaremaa Vodka reklaam Oktoberfest.


Reklaamikampaaniaid hinnanud žürii tõstis oktoobrikuus parimaks Postimehes ilmunud reklaamiks valitud Oktoberfesti puhul esile töö ajakohasust, loovat ja emotsionaalselt vaimukat lähenemist.

Sama klient ning loovagentuur võitis parima trükireklaami tiitli juba teist aastat. 2008. aasta parimaks trükireklaamiks valiti Saaremaa Vodka kampaania Pilvesöudjad.

Parima reklaami loonud meeskond on:
Klient: Altia Eesti AS
Kliendi esindaja: Kerli Tamm
Toode/teenus: Saaremaa Vodka
Loovagentuuri meeskond: Urmas Villmann, Kadi Hugo ja Andrus Niit
Oktoberfest ilmus 10. oktoobri Arteris.


Žüriisse kuulusid: Villem Valne - Tank; Priit Isok - Rakett; Maivi Talving - EMT; Henri Jääger - Kontuur; Jaanus Lillenberg, Erik Roose, Marika Jahilo, Kaire Lind - Postimees.

Postimehe reklaamikonkurss toimub kuuendat hooaega. Konkursi eesmärk on parandada ajalehe esteetikat ning ergutada tellijaid kasutama loovagentuuride paremaid ja julgemaid ideid.

Iga kuu parim reklaam avaldatakse koos autorite tutvustuse ning žürii kommentaariga tasuta veel ühe korra.

Aasta parima valib žürii kuude võitjate hulgast.
Parima reklaami tiitli võitja auhinnaks on Cannes Lions reklaamifestivali pakett. Festival toimub 20. - 26. juunil Lõuna-Prantsusmaal.

Alates 2005. aastast on Postimees Cannes Lions'i ametlik esindaja Eestis, millega kaasneb ka Euroopa festivali Eurobest ning Lähis-Ida ja Põhja-Aafrika analoogi Dubai Lynx esindamine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles