Androidi populaarsus USAs väheneb

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mobiiliplatvormi Android logo.
Mobiiliplatvormi Android logo. Foto: Wikipedia / Internet

Uuringufirma  Kantar Worldpanel ComTech andmetel langes Androidi turuosa USAs tänavu suvel mulluselt 60,7 protsendilt 55,1 protsendini.

Populaarsust on Ameerika Ühendriikides samal ajal juurde võitnud iOS, omades juba 39,3 protsenti turust. Eelmisel aastal samal ajal oli Apple´i nutiplatvormi turuosa langenud 33,1 protsendile. Kolmandal kohal on maailma suuruselt teisel nutitelefonide turul Windows Phone kolme protsendiga, Blackberry  asub 1,8 protsendiga neljandal positsioonil.

Hiinas on aastaga Androidi populaarsus aga ainult tõusnud - mullusest 63,2 protsendist on selle aasta augusti lõpuks saanud 72,4 protsendi suurune turuosa. Teisel ja kolmandal positsioonil asuvad iOS ja Windows Phone on pidanud oma positsioone tagasi andma, omades suve lõpus vastavalt 20,8 ja 2,1 protsenti Hiina nutiplatvormide turust.

Jaapanis on iOSi ja Androidi vahel käimas tasavägine võitlus - nimelt omab Google´i operatsioonisüsteem 48,6 protsenti Hommikumaa turust, kuid iOS jääb alla vaid 1,2 protsendiga. Kolmandal ja neljandal kohal asuvad Windows Phone´i ja Blackberry turuosadeks on vaid 0,8 protsenti ja 0,3 protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles