Facebook ja Twitter lähevad tööandjatele maksma miljardeid

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: PA Wire/Press

E-suhtlusvõrgustikud nagu Facebook ja Twitter vähendavad töötajate tootlikkust ning lähevad sellega Suurbritannia ettevõtetele aastas maksma 1,38 miljardit naela (24 miljardit krooni).


See ilmnes IT-teenuste firma Morse uuringust. Küsitletud 1460 kontoritöötajast 57 protsenti ütles, et kasutavad e-suhtlusvõrgustikke tööpäeva ajal isiklikuks otstarbeks. Keskmiselt kulutasid need inimesed nädalas e-suhtlusvõrgustikes 40 minutit, vahendas CNBC.

Keskmine kontoritöötaja arvas aga, et tema kolleegid veedavad ühe tööpäeva ajal e-suhtlusvõrgustikes 59 minutit.

Morse aruanne viitas sellele, et ettevõtted pole olnud piisavalt ranged, seadmaks töötajatele reegleid seoses tundliku teabe avaldamisega e-suhtlusvõrgustikes. 76 protsenti küsitletutest ütles, et tööandja ei olnud andnud neile erijuhiseid Twitteri kasutamise kohta.

Lisaks ilmnes Morse uuringust, et paljud ettevõtted seisavad silmitisi julgeolekuohtudega internetiaadressi lühendamise kasutamise kasvu tõttu, seda eriti Twitteri puhul. 81 protsenti kontoritöötajaid tunnistas oma muret selle üle, et võivad klikkida ebaturvalise veebilehe lingile.

Morse konsultatnt Philip Wicks ütles, et e-suhtlusvõrgustike kasutamine on muutumas «tootlikkuse mustaks auguks».

«Siiski, õige rakendamise puhul võib suhtlusvõrgustike kasutamine aidata edendada tihedamaid sidemeid töötajate ja klientidega,» lausus ta. «Seega peavad ettevõtted saavutama õige tasakaalu kaasamise ja tootlikkuse vahel, kui asi puudutab töötajatepoolset kasutamist.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles