Kas 3D-pakend paneb õlut ostma?

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: A. Le Coq

A. Le Coq tõi müügile uued Premiumi 3D-piltidega nelipakid koos 3D-prillidega, mis võimaldavad pakendil kujutatut ruumiliselt näha.


AS A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul annab teistmoodi pakend tootele uue hingamise, sest toideainetööstuses brändid aja möödudes teatud määral ammenduvad.

E24.ee küsis Tarmo Noobi käest, kellele see toode on mõeldud ning kas tõesti loodetakse, et üks keskmine Eesti mees eelistab ühte õlut teisele 3D-prillide pärast.

«Antud 3D-konseptsiooniga pakume õllesõpradele võimalust näha teistlaadset pakendit ja ka Eesti mees väärib, et tema pärast natukenegi pingutatakse. Miks kasutada tavapilti 4-pakil, kui võib ka teisiti,» vastas A. Le Coqi juht Tarmo Noop.

Mida arvad Sina, kas 3D-pilt koos vastavate prillidega on hea müügiargument?

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles