Uuring: e-kaubanduses tagab edu kiirus

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Caro/ScanPix

Forrest Consultingi ja Akamai uuringu kohaselt on e-kaubanduses kiiresti avanevad veebilehed võtmetegur klientide lojaalsuse tagamiseks.


Eriti oluline tegur on see suuremaid kulutusi tegevate klientide puhul, vahendas

eMarket Services

.

Uuringu kohaselt eeldavad kliendid 47 protsendil juhtudest, et veebileht ei avane kauem kui 2 sekundit. 2006. aastal tehtud uuringu kohaselt oli eeldatav aeg vähem kui 4 sekundit.

Kui ostlejad ei saa e-poes meeldivat kogemust, siis 79 protsenti neist tõenäoliselt sinna tagasi ei pöördu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles