Forrest Consultingi ja Akamai uuringu kohaselt on e-kaubanduses kiiresti avanevad veebilehed võtmetegur klientide lojaalsuse tagamiseks.
Uuring: e-kaubanduses tagab edu kiirus
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eriti oluline tegur on see suuremaid kulutusi tegevate klientide puhul, vahendas
.
Uuringu kohaselt eeldavad kliendid 47 protsendil juhtudest, et veebileht ei avane kauem kui 2 sekundit. 2006. aastal tehtud uuringu kohaselt oli eeldatav aeg vähem kui 4 sekundit.
Kui ostlejad ei saa e-poes meeldivat kogemust, siis 79 protsenti neist tõenäoliselt sinna tagasi ei pöördu.